Verbeter jouw ziekenhuis met patiëntenfeedback

Meet en verbeter de tevredenheid van je patiënten in jouw ziekenhuis of kliniek. Wij bieden oplossingen voor alle intrinsiek gemotiveerde organisaties om hun tevredenheid te verhogen met continue feedback.

Patiëntenfeedback verzamelen

Als ziekenhuis, UMC, zelfstandige kliniek of specialistische zorg is het belangrijk om te luisteren naar de ervaringen van je patiënten. De dialoog aangaan met jouw patiënten zorgt voor beter inzicht in wat er goed en fout gaat.

Verbeteren met patiëntenfeedback kan erg ingewikkeld zijn. Wat ga je vragen? Hoe ga je dit vragen? En wellicht nog wel belangrijker, hoe ga je met deze feedback verbeteren? CareRate is al sinds 2012 actief in het verbeteren van de zorg, in samenwerking met zorgprofessionals. Wij maken verbeteren makkelijk, en helpen je stap voor stap door het proces heen.

Verbeteren met CareRate in een notendop

Dat onze managementteams nu structureel de feedback van patiënten in hun overleg meenemen is iets dat vijf jaar geleden ondenkbaar was

Jolanda MikZorggroepmanager Catharina Ziekenhuis

Met CareRate meet je de patiënttevredenheid continu en krijg je een eerlijker en reëler beeld en kun je bij opmerkingen meteen actie ondernemen.

Neeltje LooseHoofd radiologie Sint Maartenskliniek (Nijmegen)

Via de website vulde ik een korte vragenlijst in. De volgende dag werd ik al gebeld door een medewerker. Ik was blij verrast en voelde me serieus genomen.

René CalisPatiënt Dianet
NPS

Vragen?

Ik help je graag op weg!

06 21 89 70 76

angela@rate.nl

Welke oplossingen zijn interessant voor ziekenhuizen en klinieken?

Verhoog jouw zorgkwaliteit door feedback van patiënten

Patiënttevredenheid PTO

PROMs en PREMS

Medewerkertevredenheid MTO

Audits

NPS-score

De Software

Voor wie?

CareRate is uitermate geschikt voor alle soorten ziekenhuizen, klinieken, UMC’s en specialistische zorgorganisaties. Verbeteren met feedback van jouw patiënten kan op elke schaal!

Lees verhalen van klanten

enkele ziekenhuizen die werken met CareRate:

De CareRate filosofie

Continu en structureel verbeteren met feedback in alle zorgorganisaties

 

Bij CareRate geloven we in de kracht van verbeteren vanuit betrokkenheid en positiviteit. Wij helpen organisaties verder dan meten=weten. Onze focus ligt op het realiseren van concrete impact in elke fase van de verbetercyclus; Plan, Do, Check en Act. CareRate voegt daar de stap Share aan toe. Bijvoorbeeld via het makkelijke en overzichtelijke dashboard en onze unieke Care Deelposter.

Het delen van verbeteringen en complimenten creëert betrokkenheid bij zowel je medewerkers als de respondenten. Positiviteit is daarnaast een hele sterke drijfveer om door te gaan met het realiseren van verbeteringen.

NPS

Mogen we je verder helpen? 🙂

Inschrijven voor de workshop-nieuwsbrief