Verbeteren in VVT-organisaties

Meet en verbeter de tevredenheid van je cliënten bij jouw thuiszorg of verpleeghuis. Wij bieden oplossingen voor alle intrinsiek gemotiveerde organisaties om hun tevredenheid te verhogen met continue feedback.

Feedback van cliënten verzamelen

Als thuiszorgorganisatie of verpleeghuis is het belangrijk om te luisteren naar de ervaringen van je cliënten. De dialoog aangaan met jouw cliënten zorgt voor beter inzicht in wat er goed en fout gaat.

Verbeteren met cliëntenfeedback kan erg ingewikkeld zijn. Wat ga je vragen? Hoe ga je dit vragen? En wellicht nog wel belangrijker, hoe ga je met deze feedback verbeteren? CareRate is al sinds 2012 actief in het verbeteren van de zorg, in samenwerking met zorgprofessionals. Wij maken verbeteren makkelijk, en helpen je stap voor stap door het proces heen.

Verbeteren met CareRate in een notendop

  • Verbeteren op basis van positiviteit
  • Dagelijks luisteren naar jouw cliënten en medewerkers
  • Ontwikkeld vanuit zorgteams
  • Moderne en gebruiksvriendelijke software
  • Direct jouw NPS-score inzichtelijk
  • Verbeter-trainingen en inspirerende workshops
  • Gegarandeerd verbeteren!
  • Eenvoudig voldoen aan de kwaliteitskaders

Als onze mensen de parelduikreis hebben gemaakt, raken ze buitengewoon gemotiveerd om verbeteringen te realiseren.

Martin den HartogBestuurder Avoord

Iedereen kan er makkelijk mee werken; je hoeft er echt geen ICT-achtergrond voor te hebben.

Marieke JacobsBeleidsadviseur Rijndam

Hoe wij vroeger en nu kwaliteit meten is een wereld van verschil.

Bas VosBestuurder seniorenpartner de Wijngaerd

Ik voel me weer veilig, verzorgd en deel van een groep. Ik ben weer om mensen gaan geven.

BewonerAvoord zorg en wonen
NPS

Vragen?

Ik help je graag op weg!

06 21 89 70 76

angela@rate.nl

Welke oplossingen zijn geschikt voor vvt-organisaties?

Verhoog jouw cliënttevredenheid door structureel te luisteren en te verbeteren met feedback

Cliënttevredenheid CTO

Kwaliteitskader VVT

Audits

Medewerkertevredenheid MTO

PREM Wijkverpleging

De Software

Waardigheid en Trots

NPS-score

Voor wie?

CareRate is uitermate geschikt voor alle soorten ouderenzorg, thuiszorgorganisaties, verpleeghuizen en verzorgingstehuizen. Bijvoorbeeld als je wilt voldoen aan de kwaliteitskaders of wilt starten met continu en structureel verbeteren met feedback.

Lees verhalen van klanten

enkele VVT-organisaties die werken met CareRate:

De CareRate filosofie

Continu en structureel verbeteren met feedback in alle zorgorganisaties

 

Bij CareRate geloven we in de kracht van verbeteren vanuit betrokkenheid en positiviteit. Wij helpen organisaties verder dan meten=weten. Onze focus ligt op het realiseren van concrete impact in elke fase van de verbetercyclus; Plan, Do, Check en Act. CareRate voegt daar de stap Share aan toe. Bijvoorbeeld via het makkelijke en overzichtelijke dashboard en onze unieke Care Deelposter.

Het delen van verbeteringen en complimenten creëert betrokkenheid bij zowel je medewerkers als de respondenten. Positiviteit is daarnaast een hele sterke drijfveer om door te gaan met het realiseren van verbeteringen.

NPS