Referenties

Hoe ervaren de huidige gebruikers CareRate?

35
Organisaties werken al met CareRate
3000
Teams maken hierbinnen gebruik van onze software
80000
Feedbackformulieren zijn hierdoor al ingevuld

Trots om met o.a. deze organisaties de zorg al te mogen verbeteren

Artikelen van zorgprofessionals waarmee wij mogen samenwerken

Avoord meet cliënttevredenheid met innovatieve & positieve methode (Avoord)

Dianet meet patiënttevredenheid met innovatieve methode
GGNet: Samenspraak, deel je ervaringen (video)
Tevredenheidsonderzoek Sint Maartenskliniek (Nijmegen)
Dianet meet patiënttevredenheid met innovatieve methode

Rijndam Revalidatie meet patiënttevredenheid via app (Skipr)

Sint Maartenskliniek implementeert verbetercultuur

Deel uw ervaring – Catharina Ziekenhuis
Medisch Centrum Haaglanden (MCH) start met innovatief patientenfeedbackplatform
Parels Poetsen – Catharina Ziekenhuis

GGNET – Marloes vertelt zelf wel hoeveel praattherapie ze wil (Trouw)

Catharina Kankerinstituut – Deel uw ervaring
Uw mening telt – Infographic resultaten Dianet
Catharina Ziekenhuis brengt patiëntenfeedback in kaart

Wat zeggen de zorgprofessionals en hun patiënten/cliënten?

"Het verder verbeteren van de zorg is onderdeel van ons werk geworden. Met CareRate meet je de patiënttevredenheid continu en krijg je een eerlijker en reëler beeld en kun je bij opmerkingen meteen actie ondernemen."

Neeltje LooseHoofd radiologie Sint Maartenskliniek (Nijmegen)

"Via de website vulde ik een korte vragenlijst in. De volgende dag werd ik al gebeld door een medewerker. Ik was blij verrast en voelde me serieus genomen."

René CalisPatient Dianet

"We zien dat patiënten het prettig vinden dat ze direct feedback kunnen geven. Voor ons is het fijn dat we de zorg continu kunnen verbeteren én koesteren wat we goed doen. Je realiseert je dat mensen hier kwetsbaar binnenkomen. Door naar hen te luisteren, voelen patiënten zich op hun gemak en dat vinden we erg belangrijk."

Monique RoozenRadiotherapeutisch laborant Catharina kankerinstituut

"Het vergroten van de gastvrijheid gaat niet over cijfers, het gaat over concrete verbeteracties. Dat onze managementteams nu structureel de feedback van patiënten in hun overleg meenemen is iets dat vijf jaar geleden ondenkbaar was."

Jolanda MikZorggroepmanager Catharina Ziekenhuis

"De kracht van de aanpak van CareRate is dat de regie helemaal bij de afdeling zelf ligt. Medewerkers mogen zelf beslissen wat ze willen weten."

Monique van der LindenProjectleider Sint Maartenskliniek (Nijmegen)