Patiënttevredenheid meten

Patiënttevredenheidsonderzoek uitvoeren met CareRate

Ga met de meting van de tevredenheid van patiënten in jouw zorgorganisatie verder dan meten=weten en duik in de wereld van continu verbeteren op basis van positiviteit!

Download de Brochure

Oplossingen > Patiënttevredenheid

Patienttevredenheidsonderzoek

Hogere patiënttevredenheid begint altijd met luisteren. Zonder te luisteren naar wát uw patiënten écht waarderen, zijn uw investeringen in patiënttevredenheid niet efficiënt.

Met CareRate vergroot u elke dag uw inzicht in de wensen en behoeften van uw patiënten. U verzamelt de meest waardevolle patiëntenfeedback, suggesties en verbeterpunten!

Traditioneel richten bedrijven zich met name op wat er fout gaat. Juist door te focussen op wat er goed gaat, kunnen zorginstellingen en bedrijven nóg beter worden in datgene waar ze al goed in zijn. Dit zorgt voor zelfvertrouwen, specialisatie en op den duur onderscheidend vermogen!

Resultaat

  • Grotere inzicht in de wensen en behoeften van uw patiënten
  • Waardevolle feedback, suggesties en verbeterpunten
  • Focus op positiviteit; wat gaat er al heel goed?
  • Continu verbeteren geborgd in de organisatie
  • Resultaat: hogere patiënttevredenheid!
Vraag meer info aan

Organisaties die je voorgingen met patiënttevredenheidsonderzoek

Dat onze managementteams nu structureel de feedback van patiënten in hun overleg meenemen is iets dat vijf jaar geleden ondenkbaar was.

Jolanda MikZorggroepmanager Catharina Ziekenhuis

We zien dat patiënten het prettig vinden dat ze direct feedback kunnen geven. Voor ons is het fijn dat we de zorg continu kunnen verbeteren én koesteren wat we goed doen.

Monique RoozenRadiotherapeutisch laborant Catharina kankerinstituut

Via de website vulde ik een korte vragenlijst in. De volgende dag werd ik al gebeld door een medewerker. Ik was blij verrast en voelde me serieus genomen.

René CalisPatiënt Dianet

Het is een innovatieve en gebruiksvriendelijke app die stuurt op verbeterverhalen en niet op het verzamelen van cijfers.

Neeltje LooseHoofd radiologie Sint Maartenskliniek
Voor wie is CareRate?

Continu verbeteren met CareRate 

CareRate stelt sinds 2012 teams van zorgprofessionals in staat om dagelijks te luisteren naar hun patiënten of cliënten en hiermee de tevredenheid te vergroten. Dit doen wij enerzijds door teams te trainen  in verbeteren op basis van feedback. Anderzijds bieden wij onze in-huis ontwikkelde moderne webapplicatie  waarmee teams feedback kunnen vragen, respons inzien, metingen doen, trends bijhouden, maar vooral concreet verbeteren!

  • Continu feedback vragen aan je cliënten
  • Leg de kracht bij de teams
  • Hou overzicht en controle vanuit het management
  • Verbeter met ons unieke concrete verbeterbord
  • Maak de verbetercyclus rond – Plan, Do, Check, Act en Share!
  • Moderne, in-huis ontwikkelde en gebruiksvriendelijke software
  • Ontdek wat cliënten juist al waarderen!
NPS

Vragen?

Ik help je graag op weg!

06 21 89 70 76

angela@rate.nl

Wat maakt CareRate uniek?

In CareRate hebben we de behoefte van de patiënt & teams als uitgangspunt genomen en is 100% in co-creatie met zorgorganisaties ontwikkeld. Dit heeft ertoe geleid dat CareRate uiterst gebruiksvriendelijk en extreem flexibel is, waardoor CareRate integraal ingezet kan worden als één platform voor alle verbetercycli zoals:

  • Patiëntervaringen
  • Medewerker Ervaringen
  • Verbetermeters vanuit zorgkaders
  • Proms/Prems
  • Audits
  • Customerjourney’s
  • Ambassadeurs Panels