Verbeteren in zorg-organisaties

Meet en verbeter de tevredenheid van je cliënten of patiënten in bijvoorbeeld je huisartsenpraktijk, revalidatiecentrum, GGZ-organisatie of specialistische zorg. Wij bieden oplossingen voor alle intrinsiek gemotiveerde organisaties om hun tevredenheid te verhogen met continue feedback.

Meer informatie

Feedback van cliënten en patiënten verzamelen

Als zorgorganisatie is het belangrijk om te luisteren naar de ervaringen van je cliënten en patiënten. De dialoog aangaan met jouw cliënten of patiënten zorgt voor beter inzicht in wat er goed en fout gaat.

Verbeteren met cliënt/patiëntfeedback kan erg ingewikkeld zijn. Wat ga je vragen? Hoe ga je dit vragen? En wellicht nog wel belangrijker, hoe ga je met deze feedback verbeteren? CareRate is al sinds 2012 actief in het verbeteren van de zorg, in samenwerking met zorgprofessionals. Wij maken verbeteren makkelijk, en helpen je stap voor stap door het proces heen.

Verbeteren met CareRate in een notendop

Meer informatie

Als onze mensen de parelduikreis hebben gemaakt, raken ze buitengewoon gemotiveerd om verbeteringen te realiseren.

Martin den HartogBestuurder Avoord

Dat onze managementteams nu structureel de feedback van patiënten in hun overleg meenemen is iets dat vijf jaar geleden ondenkbaar was

Jolanda MikZorggroepmanager Catharina Ziekenhuis

Hoe wij vroeger en nu kwaliteit meten is een wereld van verschil.

Bas VosBestuurder seniorenpartner de Wijngaerd

Ik voel me weer veilig, verzorgd en deel van een groep. Ik ben weer om mensen gaan geven.

BewonerAvoord zorg en wonen
NPS

Vragen?

Ik help je graag op weg!

06 21 89 70 76

angela@rate.nl

Welke oplossingen zijn geschikt voor jouw zorgorganisatie?

Verhoog jouw cliënt- en patiënttevredenheid door structureel te luisteren en te verbeteren met feedback

Patiënttevredenheid PTO

PROMs en PREMS

Overige oplossingen

Cliënttevredenheid CTO

NPS-score

De Software

Medewerkertevredenheid MTO

Audits

Voor wie?

CareRate is uitermate geschikt voor alle soorten zorg, van ouderenzorg tot revalidatiecentra en van ziekenhuizen tot GGZ-organisaties. Bijvoorbeeld als je wilt voldoen aan de kwaliteitskaders of wilt starten met continu en structureel verbeteren met feedback.

Lees verhalen van klanten

enkele zorg-organisaties die werken met CareRate:

De CareRate filosofie

Continu en structureel verbeteren met feedback in alle zorgorganisaties

 

Bij CareRate geloven we in de kracht van verbeteren vanuit betrokkenheid en positiviteit. Wij helpen organisaties verder dan meten=weten. Onze focus ligt op het realiseren van concrete impact in elke fase van de verbetercyclus; Plan, Do, Check en Act. CareRate voegt daar de stap Share aan toe. Bijvoorbeeld via het makkelijke en overzichtelijke dashboard en onze unieke Care Deelposter.

Het delen van verbeteringen en complimenten creëert betrokkenheid bij zowel je medewerkers als de respondenten. Positiviteit is daarnaast een hele sterke drijfveer om door te gaan met het realiseren van verbeteringen.

NPS