Onze Missie

Wij willen de zorg in Nederland, de beste zorg van de wereld maken!

Wij gaan samen met professionals in de zorg aan de slag, om deze patiënt- en cliëntgerichter te maken! Dit doen wij door ons juist te focussen op wat er al heel goed gaat in een organisatie. Hierdoor willen dat iedere medewerker, cliënt en patiënt zich gehoord en betrokken voelt. Wij faciliteren de transitie van ‘old-school’ langdurige tevredenheidsonderzoeken, naar continue verbeteren door dagelijks te luisteren.

Onze Kernwaarden

Ons team kenmerkt zich door een focus op positiviteitplezier, aandacht en betrokkenheid. Wij geloven erin dat als medewerkers tevreden zijn, dit doorstraalt naar de mensen die zij mogen helpen. Wij staan voor maximale klantgerichtheid, out of the box innovatie en dat alles met een flinke dosis fun!

Waarmee doen wij dit?

Bij CareRate gaan wij verder dan meten=weten. Hiervoor starten wij altijd gezamenlijk met ons borgingsprogramma. Hierin gaan we samen aan de slag met aantoonbaar leren verbeteren en stellen we doelen op met de teams. Daarnaast gaan we je leren om het maximale uit onze moderne software te halen. Wij bieden software waarmee patiënten en cliënten eenvoudig hun feedback kunnen delen, maar waarmee dit ook uiterst eenvoudig kan worden bijgehouden in het verbeterdashboard. Hiermee halen jij en je team dagelijks het meeste uit jezelf en zorg je voor ultieme betrokkenheid, van zowel de medewerkers als de patiënten, cliënten en hun naasten.

Wat maakt CareRate uniek?

CareRate is uniek omdat wij ons richten op aantoonbaar verbeteren. Dankzij ons borgingsprogramma en het feit dat onze software is ontwikkeld in samenwerking met de zorgteams, zorgen wij ervoor dat de verbetertrajecten ook daadwerkelijk resultaat opleveren. Doordat medewerkers bij andere afdelingen kunnen kijken wát patiënten/cliënten juist waarderen, kunnen zij van elkaar leren, dit zelf toepassen en direct weer meten hoe deze verandering wordt gewaardeerd. Hierdoor zijn afdelingen samen in staat om heel kort cyclisch te verbeteren met hulp van eigen patiënten/cliënten (Plan-Do-Check-Act).

CareRate stopt niet voordat er verbeteringen zijn gerealiseerd!

Het team achter CareRate

Klik op de afbeeldingen!

carerate

Inge Proost

Innovator en Inspirator

“Op een dag zat ik in een restaurant en werd mij de vraag gesteld: “was alles naar wens?” Het antwoord was: “ja prima hoor…”. Oftewel, feedback waar men niets mee kan. Hieruit is DineRate geboren, de grote zus van CareRate. De helft van mijn familie zit in de zorgwereld, en in CareRate komt mijn expertise uit hospitality, Marketing Communicatie en ICT bij elkaar samen. Als oprichter en eigenaar ben ik de aanjager voor innovatie en inspiratie voor onze klanten om het beste uit zichzelf te halen. Met als einddoel natuurlijk te excelleren en te onderscheiden!”

Inge Proost

Innovator en Inspirator

Milan de Jong

Chief Technology Officer

“Continue innovatie staat bij ons voorop. Ik houd mij bezig met software development en verdere ontwikkeling van het CareRate platform. Ik bied klanten graag nieuwe functionaliteiten en zorg er voor dat het systeem op en top en intuïtief werkt.”

Milan de Jong

Chief Technology Officer

Machiel Huizer

Trainer / Coach

“Samen met zorginstellingen ga ik op basis van co-creatie met hen aan de slag om CareRate te implementeren. Dit doe ik via coaching van interne trainers, begeleiding op de vloer en het geven van producttrainingen. Dit alles met als einddoel om van directe patiëntenfeedback een groot succes te maken, net als bij onze bestaande klanten.”

Machiel Huizer

Trainer/Coach

Els Hommes

Trainer / Coach

``Wat ik het liefste bij CareRate doe is met het parelpoetsteam door de eerste feedback gaan die zij van hun bewoners/cliënten of patiënten hebben ontvangen. Van de mooie complimenten zie ik de mensen trotser worden en ontstaat ook het vertrouwen om op positieve wijze aan de slag te gaan met de parel en suggesties. Heel tof om te zien!``

Els Hommes

Trainer/Coach

Elisa De Marco

Trainer/Coach

“Als trainer/coach mag ik zorgorganisaties begeleiden bij het implementatietraject. Heel mooi om te zien dat medewerkers trots zijn op de positieve feedback die zij krijgen en voor mij waardevol om de teams daarin te begeleiden. Ik streef ernaar om een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de zorg door focus op wat al goed gaat en daar nóg beter in te worden.”

Elisa De Marco

Trainer/Coach

Enith Brugman

Trainer / Coach

“Ik ben zelfstandig communicatietrainer en coach onder de naam Krachtig Verbinden. CareRate en Krachtig Verbinden werken samen en dat bevalt heel erg goed. Voor CareRate begeleid ik de parelduiktrajecten in o.a. de Zorg. Samen met de teams gaan we verbeteren vanuit positieve kracht. Mooi om te zien welke stappen er in korte tijd gezet worden door teams om te verbeteren vanuit deze kracht. De applicatie van CareRate is hieraan enorm ondersteunend door de manier waarop deze is ontwikkeld en met name de gebruiksvriendelijkheid. Ik kijk uit naar een lange samenwerking met CareRate waarin we samen met de teams, vanuit de positiviteit en verbeterkracht, de patiënt en klantgerichte zorg beter/mooier maken voor de eindgebruiker.”

Enith Brugman

Trainer/Coach

Laura Simons

Angel of Code

“Vanuit mijn financiële achtergrond is de interesse gegroeid voor kwaliteitsbeheersing die verder gaat dan meten = weten. Ik werk mee aan nieuwe functionaliteiten en een optimale gebruiksvriendelijkheid voor de klant.”

Laura Simons

Angel of Code

Steven Kramer

Marketing Hero

``Hoi! Ik ben Steven en ik werk met erg veel plezier aan het online deel van CareRate. Ik probeer met de informatie op de website zo goed mogelijk in te spelen op wat er gezocht wordt door alle verschillende bezoekers. Ik ben, net als CareRate, groot voorstander van dagelijks luisteren in plaats van de langdurige, inefficiënte en dure tevredenheidsonderzoeken in de zorg. Bij CareRate wil ik bijdragen aan meer aantoonbare verbeteringen in de zorg, en meer oog voor de patiënt/cliënt.``

Steven Kramer

Marketing Hero

Jelmer Koedood

Technical & Creative Guru

“Bij CareRate ondersteun ik het ontwikkelproces met een oog op design. Ik heb altijd gevonden dat het ontwerp altijd moet dienen aan de gebruiker, en geen doel opzich moet zijn. Bij CareRate is dat ook zo; de applicatie en software dienen altijd de gebruiker en worden ondersteund door trainingen en co-creatie sessies. Het leukste vind ik om te zien hoe simpele dingen zoals goed design toch kan helpen het verschil te maken in de zorg!”

Jelmer Koedood

Technical & Creative Guru

CareRate in de Prijzen!

Onze Raad van Advies

Klik op de afbeeldingen!

Iet Kooy Veenstra

o.a. Lid Raad van Toezicht van Pharos

``Als ervaren bestuurder in de zorg, weet ik, dat goede interactie tussen patiënten en zorgverleners, de zorg en de patiënttevredenheid verbetert. Het product van CareRate ‘Parels Poetsen’, spreekt mij erg aan. Met mijn ervaring in de zorg en het bedrijfsleven, wil ik bijdragen aan het verdere succes van CareRate.``

Iet Kooy Veenstra

o.a. Lid Raad van Toezicht van Pharos

Krijn van Bijsterveldt

CFO/COO O'Neill Europe BV

``Ik ben door Inge gevraagd om deel te nemen aan de Raad van Advies en specifiek om bij te dragen op financieel gebied. Inge wil met o.a. CareRate continu de patiënt-/klanttevredenheid verhogen door inzet van technologie én mens. Een prachtige missie waar ik graag aan bijdraag met advies.``

Krijn van Bijsterveldt

CFO/COO O’Neill Europe BV

Bastiaan de Wit

Juridisch Adviseur

Bastiaan de Wit

Juridisch Adviseur

Lodewijk Bloemendaal

Bestuurder bij De Investeerders Club

“Ik heb er plezier in als ik zie hoe Inge met haar ondernemende instelling andere mensen inspireert. Haar idee over hoe om te gaan met feedback is buitengewoon effectief. Ik kan mij voorstellen dat veel bedrijven deze gastvrije manier om met klanten om te gaan in huis willen halen. Als lid van de Raad van Advies van CareRate stel ik mijn ervaring met het begeleiden van jonge bedrijven graag beschikbaar.”

Lodewijk Bloemendaal

Bestuurder bij De Investeerders Club

Rob Scholte

Raad van Advies

Rob Scholte

Raad van Advies