Over Ons

Maak kennis met ons gezellige team!

Het team achter CareRate

Inge Proost
Innovator en inspirator
“Op een dag zat ik in een restaurant en werd mij de vraag gesteld: “was alles naar wens?” Het antwoord was: “ja prima hoor…”. Oftewel, feedback waar men niets mee kan. Hieruit is DineRate geboren, de grote zus van CareRate...
In CareRate komt mijn expertise uit hospitality, Marketing Communicatie en ICT bij elkaar samen. Sinds de oprichting in 2012 ben ik eigenaar en de aanjager voor innovatie en inspiratie voor onze klanten om het beste uit zichzelf te halen. Met als einddoel natuurlijk te excelleren en te onderscheiden!”
Lees meer!
Milan de Jong
Development Expert
“Continue innovatie staat bij ons voorop. Ik houd mij bezig met software development en verdere ontwikkeling van het CareRate platform...
Ik bied klanten graag nieuwe functionaliteiten en zorg er voor dat het systeem op en top en intuïtief werkt.”
Lees meer!
Angela Verduyn Lunel
Customer Angel

Vanuit mijn jarenlange ervaring met tevredenheidsonderzoeken op basis van de CQ/PTO help ik organisaties graag verder met verbeteren op basis van feedback van cliënten/patiënten of medewerkers. Uit de feedback komt vaak naar voren dat verbeteringen soms in de kleine dingen zitten.

Als je kortcyclisch of continu gaat meten moet je ook laten zien dat je iets doet met de informatie die je hebt gekregen. Met CareRate kun je makkelijk feedback ophalen, maar dat is past het begin. De kracht zit in het ook daadwerkelijk iets doen met de feedback, zowel met de verbeterpunten als met de complimenten! Graag laat ik je de mogelijkheden zien van CareRate.
Lees meer
Laura Simons
Angel of code

“Vanuit mijn financiële achtergrond is de interesse gegroeid voor kwaliteitsbeheersing die verder gaat dan meten = weten. Ik werk mee aan nieuwe functionaliteiten en een optimale gebruiksvriendelijkheid voor de klant.”

Erica Broadribb
The CEO's secret weapon
"Hallo, ik ben Erica. Ik zorg ervoor dat onze projecten soepel starten en dat ze lekker blijven lopen. Achter de schermen ben ik de rechterhand van Inge dus als je Inge nodig hebt, dan krijg je mij waarschijnlijk aan de lijn...
Ik beloof dat ik je zo goed en vriendelijk mogelijk te woord zal staan. Ik geloof erg in een persoonlijke aanpak; mét elkaars input zorgen we voor betere zorg in Nederland."
Lees meer
Steven Kramer
Marketing Hero
“Hoi! Ik ben Steven en ik werk met erg veel plezier aan het online deel van CareRate. Ik probeer met de informatie op de website zo goed mogelijk in te spelen op wat er gezocht wordt door alle verschillende bezoekers..
Ik ben, net als CareRate, groot voorstander van dagelijks luisteren in plaats van de langdurige, inefficiënte en dure tevredenheidsonderzoeken in de zorg. Bij CareRate wil ik bijdragen aan meer aantoonbare verbeteringen in de zorg, en meer oog voor de patiënt/cliënt.”
Lees meer
Jelmer Koedood
Technical & Creative guru
"Bij CareRate ondersteun ik het ontwikkelproces met een oog op design. Ik heb altijd gevonden dat het ontwerp altijd moet dienen aan de gebruiker, en geen doel opzich moet zijn...
Bij CareRate is dat ook zo; de applicatie en software dienen altijd de gebruiker en worden ondersteund door trainingen en co-creatie sessies. Het leukste vind ik om te zien hoe simpele dingen zoals goed design toch kan helpen het verschil te maken in de zorg!"
Lees meer
Dimitri Brugmans
King of Structure

"Hi! Ik ben Dimitri. Om ervoor te zorgen dat de ISO certificering van CareRate behouden wordt voer ik interne controles uit. Daarmee zorg ik voor een stukje bedrijfscontinuïteit. Verder houd ik me bezig met het verbeteren van processen en procedures."

Quinten de Coo
Trainer

"Als trainer bij CareRate combineer ik mijn zorginhoudelijke ervaring met kennis over de functionaliteiten van de webapplicatie. Ik probeer de brug te slaan tussen de dagelijkse...

werkzaamheden van het zorgpersoneel en hoe zij het gebruik van CareRate hierin kunnen opnemen. Op deze manier hoop ik de zorg steeds een stukje mooier te maken!"
Lees meer
Renske Taks
Trainer

"Als trainer bij CareRate combineer ik mijn zorginhoudelijke ervaring met kennis over de functionaliteiten van de webapplicatie. Ik probeer de brug te slaan tussen de dagelijkse...

werkzaamheden van het zorgpersoneel en hoe zij het gebruik van CareRate hierin kunnen opnemen. Op deze manier hoop ik de zorg steeds een stukje mooier te maken!"
Lees meer

Onze Missie

Wij willen de zorg in Nederland, de beste zorg van de wereld maken!

Wij gaan samen met professionals in de zorg aan de slag, om deze patiënt- en cliëntgerichter te maken! Dit doen wij door ons juist te focussen op wat er al heel goed gaat in een organisatie. Hierdoor willen dat iedere medewerker, cliënt en patiënt zich gehoord en betrokken voelt. Wij faciliteren de transitie van ‘old-school’ langdurige tevredenheidsonderzoeken, naar continue verbeteren door dagelijks te luisteren.

Onze Kernwaarden

Ons ondernemende team kenmerkt zich door een focus op positiviteitplezier, aandacht en betrokkenheid. Wij geloven erin dat als medewerkers tevreden zijn, dit doorstraalt naar de mensen die zij mogen helpen. Wij staan voor maximale klantgerichtheid, out of the box innovatie en dat alles met een flinke dosis fun!

Samen met onze mooie zorgprofessionals verbeteren wij de zorg sinds 2012!

Waarmee doen wij dit?

Bij CareRate gaan wij verder dan meten=weten. Hiervoor starten wij altijd gezamenlijk met ons borgingsprogramma. Hierin gaan we samen aan de slag met aantoonbaar leren verbeteren en stellen we doelen op met de teams. Daarnaast gaan we je leren om het maximale uit onze moderne software te halen. Wij bieden software waarmee patiënten en cliënten eenvoudig hun feedback kunnen delen, maar waarmee dit ook uiterst eenvoudig kan worden bijgehouden in het verbeterdashboard. Hiermee halen jij en je team dagelijks het meeste uit jezelf en zorg je voor ultieme betrokkenheid, van zowel de medewerkers als de patiënten, cliënten en hun naasten.

Wat maakt CareRate uniek?

CareRate is uniek omdat wij ons richten op aantoonbaar verbeteren. Dankzij ons borgingsprogramma en het feit dat onze software is ontwikkeld in samenwerking met de zorgteams, zorgen wij ervoor dat de verbetertrajecten ook daadwerkelijk resultaat opleveren. Doordat medewerkers bij andere afdelingen kunnen kijken wát patiënten/cliënten juist waarderen, kunnen zij van elkaar leren, dit zelf toepassen en direct weer meten hoe deze verandering wordt gewaardeerd. Hierdoor zijn afdelingen samen in staat om heel kort cyclisch te verbeteren met hulp van eigen patiënten/cliënten (PDCA: Plan-Do-Check-Act).

Wat ons daarnaast uniek maakt is dat wij de ‘Share’ aan deze PDCA cyclus toevoegen, ofwel de PDCAS! Wanneer je respondenten en bezoekers van je organisatie laat weten wat je concreet met hun feedback hebt gedaan, zullen zij een volgende keer sneller bereid zijn om aan een onderzoek mee te doen. Dit delen kan bijvoorbeeld met onze Care deelposters!

CareRate stopt niet voordat er verbeteringen zijn gerealiseerd en gedeeld!

CareRate in de Prijzen!

Onze Raad van Advies

Klik op de afbeeldingen!

Iet Kooy Veenstra

o.a. Lid Raad van Toezicht van Pharos

"Als ervaren bestuurder in de zorg, weet ik, dat goede interactie tussen patiënten en zorgverleners, de zorg en de patiënttevredenheid verbetert. Het product van CareRate ‘Parels Poetsen’, spreekt mij erg aan. Met mijn ervaring in de zorg en het bedrijfsleven, wil ik bijdragen aan het verdere succes van CareRate."

Iet Kooy Veenstra

o.a. Lid Raad van Toezicht van Pharos

Krijn van Bijsterveldt

CFO/COO O'Neill Europe BV

"Ik ben door Inge gevraagd om deel te nemen aan de Raad van Advies en specifiek om bij te dragen op financieel gebied. Inge wil met o.a. CareRate continu de patiënt-/klanttevredenheid verhogen door inzet van technologie én mens. Een prachtige missie waar ik graag aan bijdraag met advies."

Krijn van Bijsterveldt

CFO/COO O’Neill Europe BV

Bastiaan de Wit

Juridisch Adviseur

Bastiaan de Wit

Juridisch Adviseur

Lodewijk Bloemendaal

Bestuurder bij De Investeerders Club

“Ik heb er plezier in als ik zie hoe Inge met haar ondernemende instelling andere mensen inspireert. Haar idee over hoe om te gaan met feedback is buitengewoon effectief. Ik kan mij voorstellen dat veel bedrijven deze gastvrije manier om met klanten om te gaan in huis willen halen. Als lid van de Raad van Advies van CareRate stel ik mijn ervaring met het begeleiden van jonge bedrijven graag beschikbaar.”

Lodewijk Bloemendaal

Bestuurder bij De Investeerders Club

Rob Scholte

Raad van Advies

Rob Scholte

Raad van Advies