Inspiratie Workshops 2018

Laat je inspireren over klantgerichtheid, continu verbeteren en Feedback!

Agenda.

– Continu verbeteren met feedback doe je zo…
Voor iedereen die wil starten/oriënteren met Feedback.
Prijs: Helemaal gratis!
donderdag 24 mei – van 12:30 tot 17:00 – CareRate Kantoor Rotterdam
donderdag 20 september – van 12:30 tot 17:00 – CareRate Kantoor Rotterdam 

– Maak je eigen FeedbackVerbeterplan in één middag!
Voor CareRate gebruikers, én mensen die ervaring hebben met het werken met Feedback
Prijs: Gratis voor CareRate gebruikers*, €150,- voor niet-CareRate gebruikers.
donderdag 7 juni – van 12:30 tot 17:00 – CareRate Kantoor Rotterdam
donderdag 27 september – van 12:30 tot 17:00 – LUMC Leiden

– High tech & Brainstorming
Alleen voor CareRate gebruikers met een administrator account.
Prijs: Helemaal gratis!
donderdag 4 oktober – van 12:30 tot 17:00 – CareRate Kantoor Rotterdam

De inhoud van de verschillende programma’s is hieronder te vinden.

*Vraag onze helpdesk voor de kortingscode!

Met enthousiaste groeten en hopelijk tot snel!

Inge Proost

p.s.: kun je helaas geen van de workshops bijwonen, maar wil je op de hoogte blijven van mogelijke andere workshops, schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief. 

Programma

Maak je eigen FeedbackVerbeterplan in één middag!
Ieder jaar worden er budgetten en jaarplannen gemaakt. Maar heb jij je patiënt/cliënt ‘Verbeterplan’ gereed voor 2018? Wij gaan jou helpen om in één middag je Verbeterplan 2018 te maken. Wat zijn jouw verbeterthema’s, welke passen bij jouw organisatie, bij jouw patiënten/cliënten? Hoe maak je goede vragen? En hoe ga jij dit een plek geven met je team? Maar ook gaan we brainstormen over leuke maar praktische ideeën waarmee jij of je team nét het verschil kan maken voor je patiënt of cliënt.

Waardigheid en Trots

Continu verbeteren doe je zo…
Workshops van afgelopen jaar gemist? Maar wil jij, je team of jouw organisatie gaan starten met patiënt of cliëntervaringen, laat je dan op 1 of 15 februari inspireren. Inge Proost, oprichter van CareRate verzorgt een gratis (voor CareRate gebruikers) training. De afgelopen vijf jaar zag zij het belang van patiëntervaringen en feedback flink toenemen. Maar als je eenmaal de feedback hebt, wat dan? Hoe zorg je dat de feedback er toe doet in teams? En dat het niet stopt bij meten = weten?
Continu tevredenheidsonderzoek of realtime feedback wordt bijna altijd als spannend ervaren, terwijl als je het leuk maakt, de resultaten verbluffend zijn. Inge Proost van CareRate deelt haar ervaringen over hoe je patiënt/cliëntenervaringen een blijvend onderdeel kan maken van een (zelfsturend) team en zorgt dat het niet als een eenmalig project wordt ervaren.

High Tech & Brainstorming

Wij nodigen alle CareRate gebruikers met een Administratoraccount graag uit voor een hele interessante middag! Onder het genot van een kopje koffie en iets lekkers, gaan we het hebben over:

  • Hoe haal je het maximale uit CareRate?
  • Wat zijn de fijne kneepjes?
  • Belangrijke nieuwe functionaliteiten in CareRate aan de hand van een Brainstorm.
U maakt ons beter kopje koffie met CareRate koekjes