Laat je inspireren over klantgerichtheid, continu verbeteren en Feedback!

workshops

Om 2018 goed te starten staan er drie verschillende workshops op het programma:
Bekijk onze agenda ook via Facebook.

Agenda.

– Continu verbeteren met feedback doe je zo…SiteWorkshops-min
donderdag 1 februari – van 12:30 tot 17:00 – te Rotterdam
donderdag 15 februari – van 12:30 tot 17:00 – Locatie volgt

– Maak je eigen FeedbackVerbeterplan in één middag!
donderdag 8 februari – van 12:30 tot 17:00 – in het LUMC in Leiden
donderdag 22 februari – van 12:30 tot 17:00 – te Rotterdam

– High tech & Brainstorming (voor CareRate gebruikers met een Administratoraccount)
donderdag 15 maart – van 12:30 tot 17:00 – te Rotterdam

De inhoud van de verschillende programma’s is hieronder te vinden.

Prijs: Workshops zijn geheel gratis voor CareRate gebruikers.*
*met uitzondering van 22 februari (een herhaling van de workshop van 8 februari), waar CareRate gebruikers 50% korting krijgen. Vraag onze helpdesk voor een kortingscode!

Met enthousiaste groeten en hopelijk tot snel!

Inge Proost

p.s.: kun je helaas geen van de workshops bijwonen, maar wil je op de hoogte blijven van mogelijke andere workshops, schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief. 


Programma.

Maak je eigen FeedbackVerbeterplan in één middag!OGSM
Ieder jaar worden er budgetten en jaarplannen gemaakt. Maar heb jij je patiënt/cliënt ‘Verbeterplan’ gereed voor 2018? Wij gaan jou helpen om in één middag je Verbeterplan 2018 te maken. Wat zijn jouw verbeterthema’s, welke passen bij jouw organisatie, bij jouw patiënten/cliënten? Hoe maak je goede vragen? En hoe ga jij dit een plek geven met je team? Maar ook gaan we brainstormen over leuke maar praktische ideeën waarmee jij of je team nét het verschil kan maken voor je patiënt of cliënt.

Inspiratieworkshops patiënt- en cliënt tevredenheid 2018Continu verbeteren doe je zo…
Workshops van afgelopen jaar gemist? Maar wil jij, je team of jouw organisatie gaan starten met patiënt of cliëntervaringen, laat je dan op 1 of 15 februari inspireren. Inge Proost, oprichter van CareRate verzorgt een (kosteloze) training. De afgelopen vijf jaar zag zij het belang van patiëntervaringen en feedback flink toenemen. Maar als je eenmaal de feedback hebt, wat dan? Hoe zorg je dat de feedback er toe doet in teams? En dat het niet stopt bij meten = weten?
Continu tevredenheidsonderzoek of realtime feedback wordt bijna altijd als spannend ervaren, terwijl als je het leuk maakt, de resultaten verbluffend zijn. Inge Proost van CareRate deelt haar ervaringen over hoe je patiënt/cliëntenervaringen een blijvend onderdeel kan maken van een (zelfsturend) team en zorgt dat het niet als een eenmalig project wordt ervaren.

High tech & Brainstorming
Wij nodigen alle CareRate gebruikers met een Administratoraccount graag uit voor een heleInspiratieworkshops patiënt- en cliënt tevredenheid 2018 interessante middag! Onder het genot van een kopje koffie en iets lekkers, gaan we het hebben over:

  • wat kan je in CareRate doen t.a.v. de nieuwe AVG per mei 2018?
  • hoe haal je het maximale uit CareRate en leer je de fijne kneepjes van CareRate.
  • mogelijke nieuwe functionaliteiten in CareRate aan de hand van een brainstorm.