Het CareRate team als parelpoetsdokters

Verhoog je patiënttevredenheid met CareRate!

Hogere patiënttevredenheid begint altijd met luisteren. Zonder te luisteren naar wát uw patiënten écht waarderen, zijn uw investeringen in patiënttevredenheid niet efficiënt.

Met CareRate vergroot u elke dag uw inzicht in de wensen en behoeften van uw patiënten. U verzamelt de meest waardevolle patiëntenfeedback, suggesties en verbeterpunten!

Excelleren door focus op wat er goed gaat

Traditioneel richten bedrijven zich met name op wat er fout gaat. Juist door te focussen op wat er goed gaat, kunnen zorginstellingen en bedrijven nóg beter worden in datgene waar ze al goed in zijn. Dit zorgt voor zelfvertrouwen, specialisatie en op den duur onderscheidend vermogen!

 

Met CareRate beschikt u over transparante, continue en realtime digitale feedback

Hierdoor kunnen zorginstellingen pro-actief inspelen op de continu veranderende wensen en behoeften van hun patiënten. Dit leidt tot een grotere patiënttevredenheid en betere mond-tot-mondreclame.

Dagelijks luisteren

Het luisteren naar de wensen en behoeften van uw patiënten is een continu proces wat niet met één onderzoek per jaar te vangen is. Daarbij is het van belang dat de vraagstelling gericht en specifiek genoeg is, zodat er veel gerichter verbeterd kan worden. Generieke vragen (was alles naar wens?) krijgen generieke (en vaak) nietszeggende antwoorden (ja hoor, prima).
Het continu en specifiek luisteren naar patiënten stelt zorginstellingen in staat zich efficiënter & goedkoper te verbeteren.

Logo van CareRate

Wat CareRate uniek maakt

Continue Verbeteren

Ga dagelijks met je patiënten in gesprek via onze Applicatie

Uniek borgingsprogramma

Uit onderzoek is gebleken dat ruim 70% van de verbetertrajecten falen door onvoldoende training en betrokkenheid. Daarom hebben wij ons unieke programma opgesteld waarin we vooraf met het team aan de slag gaan met de software. Betrokken medewerkers zijn blije medewerkers!

Terugkoppeling naar de Patiënt

Wanneer patiënten horen wat er met hun feedback wordt gedaan zijn zij aangenaam verrast en zullen zij een volgende keer sneller nog een keer meedoen.

Focus op Positiviteit

Traditioneel onderzoek richt zich voornamelijk op wat er fout gaat in een organisatie. Wij starten juist bij wat er al heel goed gaat bij een organisatie en gaan hier mee de slag.