Cliënttevredenheid meten

CTO uitvoeren met CareRate

Ga met de meting van de cliënttevredenheid in jouw zorgorganisatie verder dan meten=weten en duik in de wereld van continu verbeteren op basis van positiviteit!

Download de Brochure

Oplossingen > Cliënttevredenheid

Clienttevredenheidsonderzoek

Hogere cliënttevredenheid begint altijd met luisteren. Zonder te luisteren naar wát uw cliënten écht waarderen, zijn uw investeringen in cliënttevredenheid niet efficiënt.

Met CareRate vergroot u elke dag uw inzicht in de wensen en behoeften van uw cliënten. U verzamelt de meest waardevolle cliëntfeedback, suggesties en verbeterpunten!

Traditioneel richten bedrijven zich met name op wat er fout gaat. Juist door te focussen op wat er goed gaat, kunnen zorginstellingen en bedrijven nóg beter worden in datgene waar ze al goed in zijn. Dit zorgt voor zelfvertrouwen, specialisatie en op den duur onderscheidend vermogen!

Resultaat

  • Grotere inzicht in de wensen en behoeften van uw cliënten
  • Waardevolle feedback, suggesties en verbeterpunten
  • Focus op positiviteit; wat gaat er al heel goed?
  • Continu verbeteren geborgd in de organisatie
  • Resultaat: hogere cliënttevredenheid!
Vraag meer info aan

Organisaties die je voorgingen met cliënttevredenheidsonderzoek

Waar wij voorheen vooral bleven steken op plannen en uitvoeren, maken wij nu de gehele cirkel rond, en delen wij onze verbeteringen.

Bas VosBestuurder seniorenpartner de Wijngaerd

Dankzij de positieve aanpak van CareRate horen de medewerkers nu ook waar de cliënten erg blij van worden. Dit creëert extra bewustwording voor zowel de werknemers als het management.

Martin den HartogBestuurder Avoord

Ik voel me weer veilig, verzorgd en deel van een groep. Ik ben weer om mensen gaan geven.

BewonerAvoord

Iedereen kan er makkelijk mee werken; je hoeft er echt geen ICT-achtergrond voor te hebben.

Marieke JacobsBeleidsadviseur Rijndam

Continu verbeteren met CareRate 

CareRate stelt sinds 2012 teams van zorgprofessionals in staat om dagelijks te luisteren naar hun patiënten of cliënten en hiermee de tevredenheid te vergroten. Dit doen wij enerzijds door teams te trainen  in verbeteren op basis van feedback. Anderzijds bieden wij onze in-huis ontwikkelde moderne webapplicatie  waarmee teams feedback kunnen vragen, respons inzien, metingen doen, trends bijhouden, maar vooral concreet verbeteren!

  • Continu feedback vragen aan je cliënten
  • Leg de kracht bij de teams
  • Hou overzicht en controle vanuit het management
  • Verbeter met ons unieke concrete verbeterbord
  • Maak de verbetercyclus rond – Plan, Do, Check, Act en Share!
  • Moderne, in-huis ontwikkelde en gebruiksvriendelijke software
  • Ontdek wat cliënten juist al waarderen!
NPS

Vragen?

Ik help je graag op weg!

06 21 89 70 76

angela@rate.nl

Wat maakt CareRate uniek?

In CareRate hebben we de behoefte van de cliënten & teams als uitgangspunt genomen en is 100% in co-creatie met zorgorganisaties ontwikkeld. Dit heeft ertoe geleid dat CareRate uiterst gebruiksvriendelijk en extreem flexibel is, waardoor CareRate integraal ingezet kan worden als één platform voor alle verbetercycli zoals:

  • Cliëntervaringen
  • Medewerker Ervaringen
  • Verbetermeters vanuit zorgkaders
  • Proms/Prems
  • Audits
  • Customerjourney’s
  • Ambassadeurs Panels