Het CareRate team als parelpoetsdokters

Hogere patiënttevredenheid begint altijd met luisteren. Zonder te luisteren naar wát uw patiënten écht waarderen, zijn uw investeringen in patiënttevredenheid niet efficiënt.

Met CareRate vergroot u elke dag uw inzicht in de wensen en behoeften van uw patiënten. U verzamelt de meest waardevolle patiëntenfeedback, suggesties en verbeterpunten!

Excelleren door focus op wat er goed gaat

Traditioneel richten bedrijven zich met name op wat er fout gaat. Juist door te focussen op wat er goed gaat, kunnen zorginstellingen en bedrijven nóg beter worden in datgene waar ze al goed in zijn. Dit zorgt voor zelfvertrouwen, specialisatie en op den duur onderscheidend vermogen!

Met CareRate beschikt u over transparante, continue en realtime digitale feedback

Hierdoor kunnen zorginstellingen pro-actief inspelen op de continu veranderende wensen en behoeften van hun patiënten. Dit leidt tot een grotere patiënttevredenheid en betere mond-tot-mondreclame.

Dagelijks luisteren

Het luisteren naar de wensen en behoeften van uw patiënten is een continu proces wat niet met één onderzoek per jaar te vangen is. Daarbij is het van belang dat de vraagstelling gericht en specifiek genoeg is, zodat er veel gerichter verbeterd kan worden. Generieke vragen (was alles naar wens?) krijgen generieke (en vaak) nietszeggende antwoorden (ja hoor, prima).
Het continu en specifiek luisteren naar patiënten stelt zorginstellingen in staat zich efficiënter & goedkoper te verbeteren.

Lees ook:

Voorbereid op de toekomst