Maak dagelijks feedback verzamelen leuk!

Met de moderne webapplicatie van CareRate heb je alles in huis om eenvoudig dagelijks feedback te vragen aan je patiënten of cliënten!

Bekijk het Dashboard
carerate app

Samen met CareRate aantoonbaar verbeteren

Verzamel eenvoudig feedback, hou het overzichtelijk bij in het dashboard, maak verbeterpunten aan en los deze op in het verbeterbord en koppel de verbeteringen terug. Alles in één omgeving!

Verzamel Feedback

Verbeteren begint met oprechte interesse

Filter hoe jij wilt

Zie direct wat
belangrijk voor je is

Verbeterbord

Hou je verbeteringen
overzichtelijk bij

Klik door alle mogelijkheden in de linker menubalk
Direct overzicht bij het openen van het dashboard.
NPS toont je jouw echte promoters!
Uitgebreide filtermogelijkheden om door je feedback te navigeren.
Je kunt klassieke rapporten opvragen of een infographic printen van je laatste feedback
Overzicht van functionaliteiten

Verzamel feedback

Verbeteren begint met oprechte interesse

Eigen vragen per team of organisatiebreed

Om makkelijk afdelingen te kunnen vergelijken, kunnen er standaardvragen gesteld worden die automatisch in elke vragenlijst geplaatst worden. Daarnaast kunnen teams flexibel eigen vragen toevoegen en wijzigen. Zo hou je controle, maar behoud je ook de flexibiliteit in de teams. Wanneer dit gewenst is kan dit natuurlijk ook altijd uitgezet worden. Dat is één van de grote voordelen van de in-huis software ontwikkeling van CareRate.

Uitgebreide vraagopties

Meerkeuze, open, vast, cijfers en afbeeldingen, alle vragen zijn op maat te stellen, of kunnen worden gekozen uit onze uitgebreide database! Daarnaast start elke CareRate traject met het opstellen van doelen in een zogeheten ParelDuikReis, en geven wij eens in de zoveel tijd gratis inspiratie-workshops voor onze klanten.

Gebruiksvriendelijk voor de patiënt/cliënt

Onze moderne software is gemaakt voor gebruiksvriendelijkheid. De patiënt/cliënt kan een korte vragenlijst ter plekke invullen op een tablet die bijvoorbeeld in een zuil in de wachtkamer gemonteerd kan worden. Ook kunnen medewerkers met een tablet rondgaan. Daarnaast is het eenvoudig om een link of QR-code van de vragenlijst mee te geven, zodat deze in alle rust thuis ingevuld kan worden. Probeer het zelf uit via deze link, of scan de QR code!

De grote voordelen van

Onze in-huis ontwikkelde software

  • Flexibiliteit in aanpassingen op maat

  • Meer gebruiksvriendelijkheid

  • Snelle support service

  • Mogelijkheid tot co-creatie!*

*Zoals bijvoorbeeld met onze gratis inspiratie en brainstorm workshops!

Uitgebreide Filtermogelijkheden

Hiermee zie je precies wat jij graag wilt!

 

Het uitgebreide filter zorgt ervoor dat je snel bij de feedback komt waar je zijn moet. Sorteer op data, afdeling, locatie, team en nog veel meer. Handig voor het bekijken van trends of maand- en kwartaalresultaten, maar ook voor het zoeken van kwalitatieve tekstuele feedback in een specifieke periode.

Het Verbeterbord

Waar verbeteren plaatsvind!

Als er nuttige feedback gezien wordt, kun je daar een verbeterpunt voor aanmaken. Op het Verbeterbord staan alle verbeterpunten en hoeveel er opgelost of in behandeling zijn. Op een speelse manier kan je het hele verbeterproces doorlopen, en wordt je gaandeweg beloond voor je progressie. De applicatie houdt bij hoeveel je aan het verbeteren bent!

Overzicht functionaliteiten

In ieder geval de meest belangrijke!

Voor Teams

Vragen stellen aan patiënten/cliënten
Wordclouds van de belangrijkste onderwerpen
Gemaakt samen met de zorg
Verbeterbord en Complimentenbord
Eenvoudig terugkoppelen naar respondent

Voor Organisaties

Tijdsgebonden vragenlijsten
Organisatiebrede sjablonen
Uitgebreide widgets
Geavanceerde filters
Visualisaties exporteren